niedziela, 15 stycznia 2012

INCIPE earrings/kolczyki

Zgodnie z nakazem Horacego- zaczynam! chciałabym na tym blogu umieszczać zdjęcia i komentarze do moich prac, które czasem udaje mi się zmontować. W tym momencie jest to biżuteria wykonywana metodą haftu sutasz, jednak z biegiem czasu, mam nadzieję, będą pojawiać się rękodzieła z innych dziedzin. Sznurki zszywam od około sześciu miesięcy, ale dla tych, którzy zajęli się tą techniką jest jasne, że to wcale nie za długo. Zatem pierwsze próbki tego co zmontowałam:


Kolczyki ROSA
W ich centralnym miejscu wszyłam kamień musztardowy, a jaśniejszą część ożywia chryzokola. Kolczyki zostały zawieszone na pięknych, ozdobnych sztyftach w kształcie liście (srebro pokryte 24-karatowym złotem).

Kolczyki NOWA ZELANDIA
Soczyste kolory rozświetla szkło weneckie. Kolczyki zawiesiłam na srebrnych biglach.

Kolczyki POWIEW PERSJI
Kolczyki w przepięknych kolorach fioletu i niebieskiego wykonałam ze sznurków sutasz, barwionego korala i koralików toho. Całość zawieszona na srebrnych, oxydowanych sztyftach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz